sunnuntaina, maaliskuuta 28, 2010

Mä ja mä

Kuka myöntää lähettäneensä mulle positiivisia viboja?



Aamun teehetki.


Kuka oletkaan, kiitos, kiitos, KIITOS. Sen verran leppoisan mukavissa tunnelmissa on viikonloppu sujunut. Perjantai oli pahoistakin pahin, mutta lauantaihin herättyäni oli fiilis jo aivan toinen, kaikki on vähän hymyilyttänyt. Olen viettänyt yksinäistä viikonloppua Kouvolassa, ja täytyy sanoa, että oikein hyvää seuraa olen ollut!

Tarkoituksena oli puuhata mahdollisimman paljon kouluhommia (sekä edistyä erään pyöreitä täyttävän rakkaan syntymäpäivälahjan tekemisessä, sshhh) ja jonkin verran olenkin saanut aikaiseksi näiden parissa. Olen myös siivoillut, tiskannut, kokkaillut ja leiponut, ja ihan totta nauttinut jopa noista kahdesta ensimmäisestä.



Illan hennosti suklaantuoksuinen suihkuhetki.


Parhaita ovat kuitenkin olleet epäilemättä ne joutilaat hetket, jotka olen voinut käyttää loikoiluun, lukemiseen, teen juontiin, leffan katsomiseen, piirtelyyn, kynttilöiden polttamiseen ja vanhojen, rakkaiden levyjen fiilistelyyn.

Juurikin sitä, mitä tarvitsin.

Aikaa ihan vaan mun seurassa.

***

(Huomenna se pyöreitä täyttävä tulee tänne! <3)

1 kommentti:

  1. Mitä pyöreitä täyttävä tykkäsi yllätyksestään?
    -A

    VastaaPoista