perjantaina, maaliskuuta 12, 2010

Ooh, Michelle!

Olen koko ikäni haaveillut paksuista, pitkistä hiuksista. Pienestä tytöstä asti olen nähnyt säännöllisin väliajoin unia kiiltävistä, lainehtelevista, puoleen selkään ulottuvista kutreista. Kuinka inhottavaa onkaan herätä ihanasta unesta ja haparoida omia haituvia, niitä muutamaa jotka päässä sojottavat. Murskaava pettymys tuntuu ihan vatsanpohjassa, se olikin vain unta. Taas. Kadehdin kaikkia upeahiuksisia naisia, ja miehiäkin, ja joo, lapsillakin on yleensä paksummat hiukset kuin mulla. Nyyh. Minulta on turha odottaa sympatiaa ihmisille, jotka valittavat liian paksuista hiuksistaan, en yksinkertaisesti suostu ymmärtämään sellaista käsitettä. Jos jollakin on ylimääräistä, lahjoitukset voi lähettää tähän suuntaan, kiitos!

Vaikka haaveilenkin unelmahiuksistani edelleen, ja tulen aivan varmasti aina haaveilemaankin, olen jo jokin aikaa sitten hyväksynyt tylyn tosiasian, niin hyvin kuin nyt kukaan haituvapää voi kohtalonsa koskaan hyväksyä, että pitkiä, terveitä hiuksia en vain koskaan tule saamaan. Niin epäreilua kuin se onkin, hiukseni tulevat aina olemaan hiirenhännän ohuet, byäääh. Noh, tunnepuoli ei ehkä ole vielä ihan sinut asian kanssa, mutta järki sentään sanoo näin. Se on jo alku! Jos haluan kuontaloni näyttävän edes suhteellisen inhimilliseltä, on se pidettävä lyhyenä.

Nyt hiukset ovat taas ehtineet kasvaa jo polkkapituuteen, mikä onkin pisin varteenotettava pituus minulle, mutta koska en ole käynyt kampaajalla en edes kehtaa sanoa kuinka pitkään aikaan, on hiusten kunto luonnollisesti kamala, vaikka pituus sinällään vielä menisikin.

Eilen vihdoin sain ajan varattua, hetki koittaa ensi viikon keskiviikkona. Olen yrittänyt etsiä hiusinspiraatiota netin syövereistä, ja olen täysin ihastunut Michelle Williamsin herkkään tyyliin. Upea nainen.





Pidän tuosta pehmeydestä, omatkin hiukseni ovat hieman kihartuvat. Lyhyitä hiuksia on muutenkin niin helppo muotoilla, lookkia voi muuttaa hetkessä helposti.




Tämä on ehkä hieman liian uskalias minulle, haluan enemmän sitä pehmeyttä, ja hiuksia peittämään korkeaa otsaani :D Michellelle vaan sopii täydellisesti! Värikin on ihanan lämmin.



Onneksi lyhyet hiuksetkin ovat parhaimmillaan todella kauniit, kunhan vain löytää sen omiin kasvoihin parhaiten sopivan tyylin.

***

Okei, en aio puijata itseäni tai ketään muutakaan, ottaisin miljoona kertaa mieluummin nämä:


**

Jospa vain saisi valita.

*

(Kuvat jälleen googleteltu)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti